Da, ai greşit ceva, finalisto!

Da, ai greşit ceva, finalisto! Şi – vai! – „cretzulina” nu-i pe fază să te corecteze!

„tot cu î scriem şi în corpul cuvintelor, când, prin compunere, î de la mijlocul cuvintelor ajunge medial: neîmpăcat, neîndurat, neînsemnat, preaînălţat, preaîntâmpinat. Vom scrie într-însul, dar dânsul”

E valabil şi pentru „bineînţeles”. Nu se scrie „bineanteles”; nici măcar „bineânţeles” – o spun pentru ăia care, spre deosebire de tine, fac supremul efort de a scrie cu diacritice!

Şi bineînţeles că bine-ar fi să ne recitim articolele şi să adăugăm literele pe care le-am păpat, probabil, din cauza vitezei.

Şi nu te mai umfla atâta în pene fiindc-ai reuşit în sfârşit să te vezi finalistă! Ce mare lucru să scrii (la termen sau cu câteva zile întârziere 😉 ) două vorbe – trei prostii? Tot prostul poate (dovada vie fiind eu). Sunt la coada clasamentului finaliştilor, dar sunt acolo! Io, Tarzan Alex!

Aşa că, hai, ce mai aşteptaţi? Aplaudaţi-mă pentru fenomenala mea realizare! :mrgreen:

Cât despre cărţile pe care le lansaţi (după ce v-a spus o editură că-s bune de tipărit şi v-aţi dus la alta – Doamne, mare ţi-e grădina! 😈 ), fraţilor, pe banii mei pot şi eu! Aş putea să scot câte două pe an, dac-aş considera că-i musai să mă dau scriitor!

Şi cu asta chiar că basta, nu mai citesc nimic legat de numitul SuperBlog, că mă enervez de pomană şi nu vreau să-mi dăuneze grav sănătăţii!

10 comentarii

  1. Reblogged this on REBLOG.

    Apreciat de 1 persoană

  2. hm, tot suparat pe lume/viata/superblog te gasesc 🙂 ce-i de facut?

    Apreciat de 1 persoană

    1. S-a făcut – am divorţat 😀 De SuperBlog. E o lume care amestecă gunoaiele cu mărgăritarele, sau uneori chiar le confundă, urâţind viaţa. Dacă unora li se pare că, dimpotrivă, o înfrumuseţează, e problema lor :mrgreen:

      Apreciat de 1 persoană

      1. :)) nu stiu prea multe despre tine asa ca ma risc acum un pic cand zic ca ma ofer sa te fac sa te razgandesti pana in toamna cand va fi din nou SuperBlog 😀 Eh, ce zici? 😀

        Apreciază

        1. Poţi încerca, dacă te distrează, dar eu nu risc nimic când zic că n-o să reuşeşti 😀

          Apreciat de 1 persoană

          1. 🙂 ok, sa concep un plan sa vedem ce iese. Imi dai niste date „preliminare”? O postare cu experienta ta buna/rea cu SuperBlog sa vad exact cu ce ma confrunt? 😀 Si desigur un link/altceva cu detalii despre Joker ca sa vad cum pun problema :))

            Apreciază

            1. Detaliile despre Joker nu contează; e suficient să-ţi spun că-mi place să scriu şi-mi place şi mai mult să citesc (literatură, nu bloguri), aşa că exprimarea prin scris îmi este un domeniu familiar. Nu contează nici experienţa mea personală cu SuperBlog, adică notele mele. Nu ele m-au nemulţumit, ci ceea ce se-ntâmplă în general.
              Nu-mi place că a fost posibil să câştige (şi încă detaşat) Daniel Botea, care o fi fiind băiat de gaşcă, priceput la dans şi glume, dar n-are şi scrisul printre talente. Îşi dă silinţa, scrie îngrijit şi în general corect din punct de vedere gramatical, dar stilul lui e superplictisitor şi se mai şi lungeşte aiurea la vorbă; el ştie să pună poze cu ce-a făcut şi ce-a dres, să bată monedă pe întâlnirile „în offline”… şi cam atât.
              Dar e totuşi parcă o idee mai bun decât Bianca cea Blondă, câştigătoarea din primăvara trecută, care se mai credea pe deasupra şi mare poetă, aşa cum se crede şi naşa ei Agu, o femeie foarte frumoasă, apreciez asta, dar care, SB-ul nefiind concurs de frumuseţe, n-are ce căuta pe locul patru.
              Aşa cum n-a avut nici Alina Gheorghe ce căuta de două ori pe locul trei. Sigur, e de admirat că şi-a depăşit handicapul fizic şi a trecut la exprimarea prin scris (ca şi cea care şi-a tipărit cartea şi şi-o vinde de-acasă) dar asta n-o transformă pe niciuna dintre ele într-o maestră a condeiului. Alina scrie nişte peltele lungi cât trei zile de post consecutiv şi, în ciuda/din cauza infirmităţii ei, pare să mai fie şi obsedată sexual – fapt care, când ştii cum arată ea, devine grotesc. Ar trebui să aibă măcar decenţa să-şi scrie fanteziile sexuale la persoana a treia.
              Asta ar fi despre mediocrităţile din „plutonul fruntaş”. Mai sunt şi altele, risipite pe ici-colo, care-au umflat câte o 100 de puncte oferită, de un juriu de troglodiţi, pentru câte un articol catastrofal.
              Mai sunt şi juriile catastrofale, cum a fost anul trecut – în ambele ediţii – cel de la editura All. În primăvară a fost nevoie chiar de rejurizare şi articolul notat iniţial pe-aiurea cu 100 de puncte a rămas numai cu 80.
              Şi Cretzulina a fost un juriu catastrofal. Putea să dea note între 10 şi 100, şi ea a dat 23 de note de 90. Chiar aşa, 23 de articole egale ca valoare? Şi nu e singura care-a recurs la asemenea de „egalităţi” trase de păr în decursul ediţiilor SuperBlogului.
              Mai sunt şi răspunsurile aiurea date la contestaţii (dezvăluite de unii de FB), care te mai şi lasă fără drept de replică pe deasupra. Te uiţi ca milogu-n traistă la răspunsul dat de formă şi cu asta basta.
              Mai e şi neconcordanţa dintre ce spun sponsorii în enunţuri că vor şi ceea ce vor de fapt.
              Mai sunt şi greşelile gramaticale din enunţuri.
              Mai e şi Claudia, care sare – pe FB – de cur în sus imediat ce-şi exprimă careva nemulţumirea faţă de un sponsor.
              Şi cam atât îmi aduc acum aminte. Dar e destul ca să-mi taie cheful.
              Şi n-am participat ca să câştig, ci ca să pot studia „fenomenul” din interior – să am acces la tabelul cu note, să pot pricepe dedesubturile discuţiilor de pe FB. Şi consider că am studiat îndeajuns. 😀

              Apreciat de 1 persoană

  3. acum am reusit sa citesc ce ai scris. Cred ca pana la urma experienta ta cu SB e mult mai articulata decat ce am reusit eu sa percep dupa o singura editie. N-am idee ce parere imi voi forma in timp si imi imaginez ca nu e totul chiar roz, doar ca nu ma complic asa tare incat sa ma deranjeze unele aspecte. Jurizarea e subiectiva indiferent de orice alt aspect invocat de tine – ca asa vor sau e doar involuntar – astea-s alte discutii pe care, cel putin deocamdata, n-am cum sa le am pentru ca nu cunosc detaliile. Despre calitatea articolelor nu pot sa-mi dau decat vag cu parerea – si acolo tot subiectiv. Nu le-am urmarit in mod constant incat sa-mi fac o parere pertinenta si mai ales nu le-am analizat din prisma regulilor impuse de sponsori/organizatori pentru oricare din probe. Concret: nu m-am uitat in curtea vecinului. Am scris cum am crezut, dupa chef, timp si inspiratie – nu m-a interesat de notele celorlalti sau de cum abordeaza ceilalti concurenti subiectul. Am fost neutra – nu pentru ca mi-am propus ci pentru ca aici ma joc. Nu e ceva impus si rigid. Daca ai citit prin postarile mele mai explicam ca eu abia pe la proba a 3-a parca am realizat ca deja aveam note si clasamente pe platforma. Si pe langa asta au fost si multe alte detalii care mi-au scapat fara ca asta sa ma afecteze in vreun fel. Nici pe mine cand am scris si nici pozitia mea din clasamentul final. Asa ca am iesit pe locul 9 si cu o proba castigata vazandu-mi de ale mele. De grupul SB de pe Facebook am aflat dupa terminarea concursului cand am decis ca vreau sa merg si la Gala si incercam sa aflu detalii despre asta. La Gala nu pot sa spun ca i-am cunoscut complet pe oamenii de dupa blogurile participante in schimb iti pot spune ca atmosfera a fost una primitoare. Nu stiu ce alte povesti mai sunt dupa „cortina” si daca sunt oricum nu ma intereseaza si nici nu ma implic in vreun fel in astfel de discutii. Pana unde am ajuns eu acum sunt bine – si nici nu ma astept sa se schimbe asta cat timp stiu sa-mi dozez interesul si eforturile in directiile corecte. De asta iti spuneam – ca participarea ta la o competitie – de orice fel – n-ar trebui sa depinda de felul in care i-ai perceput tu pe ceilalti concurenti. Daca nu-ti plac oamenii din concurs – nu veni la gala si gata, nu-i vezi 🙂 Jurizarea e subiectiva indiferent de juriu si acolo n-ai cum sa schimbi tu ceva – poti doar sa accepti. Si in rest – e o joaca – . Scrii 1 ora despre detergenti sau despre masini de cusut. Nu doare 🙂

    Apreciat de 1 persoană

    1. Nu doare; şi e OK dacă-n ora aia n-ai altceva mai bun de făcut. Eu am decis că am. 🙂
      În plus, îmi plac competiţiile cât de cât corecte. Şi asta nu prea e.
      Da, există mereu subiectivismul juriului, dar e valabil când i se pare că e mai frumos cântecul ciocârliei decât al privighetorii, sau viceversa. Când spune că mai frumos decât amândouă cântă cioara, s-avem iertare, dar nu mai e subiectiv. E aberant.
      Una peste alta, nu e vorba că nu-mi plac concurenţii. Nu e vinovată cioara, ea face sărmana ce poate. Vina o poartă juriul care o pune mai presus de maeştrii cântăreţi din neamul zburătoarelor. Şi – poate – regulamentul concursului şi organizatorii.
      În concluzie, când nu-ţi place un concurs, nu mai participi.
      Aşa că hai mai bine să ne citim reciproc articolele când avem chef şi, când comentăm, s-o facem pe alte teme, lăsând deoparte SuperBlogul. 🙂

      Apreciat de 1 persoană

      1. Good points! 🙂 Si sunt de acord si cu ultima parte. Ne auzim/citim pe aici 🙂

        Apreciat de 1 persoană

