Sancta mediocritas

Gata, s-a terminat SuperBlogul, cu sancta mediocritas unsă cu aloe vera pe primul loc, conducând detaşat, adică imposibil de detronat de eventualele contestaţii încă nerezolvate. Intră cu siguranţă în galeria capetelor iţite din potcoave!

Eu mă situez, până una alta, pe locul 48, după o ultimă probă la care-au participat 59 de oameni, dintre care, după părerea Cretzulinei (zisă şi oiţa 😛 ), vreo 22 (printre care şi eu) au scris articole absolut egale ca valoare, adică de 90 de puncte. Se vede treaba că românilor studiul propriei limbi complicate le ocupă toată tărtăcuţa, aşa că, dacă în timpul lor liber se joacă (oare contra cost?) de-a jurizarea, departajarea devine o chestie mult prea subtilă! 😛

N-am concurat ca să câştig, dar mă aşteptam, fireşte, la note o idee mai mari (juriile s-au dovedit mai încuiate şi mai lipsite de simţul umorului decât aş fi crezut). Numai două echipe m-au evaluat corect – cea alcătuită din „inchizitoare” şi cea de la „Trei Stejari”.

Dar, aşa cum bine mi-a spus cineva azi, despre ceea ce nu poţi schimba n-are rost să discuţi.  Şi nici nu discutăm, nu puteţi comenta! 😛

SuperBlogul îşi continuă neschimbat drumul bătut de potcoave, care aici se desparte de al meu o dată pentru totdeauna.

Bye!!!

