Vă mai paşte ceva

Pentru că, ieri, cineva mi-a spus că nu e frumos să-mi iau jucăriile şi să plec ca un copil prost şi bleg, vă paşte o poveste despre curăţenia mea de Paşte. Adică de Sfintele Paşti, ca să respectăm litera de calendar şi să nu trimitem oamenii la un păscut… singular.

Dar vai, adevăratul Farmec (cu un „F” mare, fălos – două bare pe picior mare) e că eu fac curăţenie la Paştele Cailor, nu fiindcă aş fi un admirator al gunoaielor, ci fiindcă, suflet caritabil, vreau să-i asigur un Triumf veritabil, gospodăresc, celei care-o iubesc, florii mele de Nufăr,  adică nu soacrei pe care nu pot s-o sufăr, ci harnicei mele soţii, căreia-i fac bucurii, cumpărându-i, anual, ca un ritual, tooot ce vrea ca să dezinfecteze casa.

nufar

Sper că n-o va dezinfecta şi de lenea mea! Pentru că totuşi fac ceva: scriu, cu sinceritate în toate, pentru Spring SuperBlog 2015, pentru care nicio rimă isteaţă nu e prezentă în mintea mea.
Sper că mă veţi ierta.

* * *
27.03.2015 – Juriul zice că e de 82 de puncte (din 100 posibile).
Oameni fără simţul umorului, dom’le, cum am mai zis de nu mai ştiu câte ori 😛 :mrgreen:

2 comentarii

  1. hehe, simpatic 🙂

    Apreciat de 1 persoană

    1. Mulţumesc. 🙂

      Apreciat de 1 persoană

