Pe alese

Gerovital happiness îţi dă de ales între caise, zmeură şi afine. Linge-te pe bot ten şi vezi care-s mai apetisante pentru tine, puştime! Fiindcă vreau să ai farmec, puştoaica mea, să ai ten normal, ca zmeura, deşi mie-mi place şi gemul de caise şi afinata-mi stăruie-n vise!

Cât despre frumuseţea ta interioară, ţi-o văd când zâmbeşti a primăvară!

FB_promo_zmeura

 

Am zis că mă opresc după al doilea articol scris pentru Spring SuperBlog 2015; dar mă caracterizează inconsecvenţa, v-aduceţi aminte? Prin urmare, iată şi al treilea articol pe care-l înscriu în competiţie, căci remarc că nu se cere (ura!) un număr minim de cuvinte – cu menţiunea că e o participare… experiment. (Am înscris şi „şagă” printre cele 21 de cuvinte.)

* * *
16.03.2015 – Juriul zice că e de 85 de puncte (din 100 posibile).

6 comentarii

  1. Scurt si la obiect. Succes !

    Apreciat de 1 persoană

    1. Mulţumesc.
      Conform baremului, ar trebui să am asigurate minim 50 de puncte! 😀

      Apreciat de 1 persoană

  2. Sa inteleg ca testezi baremul ;-)?

    Apreciat de 1 persoană

    1. 😀
      Cam aşa ceva.
      N-am şanse să câştig, sau nu mă simt în stare să câştig, nu vreau să-mi storc creierii ca să fiu pe placul sponsorilor. Dar pot să mă distrez! 😈

      Apreciat de 1 persoană

  3. Bravo, eu m-am străduit să respect toate cerinţele şi am primit cu 2 puncte în minus faţă de tine. N-am avut suficient farmec.

    Apreciat de 1 persoană

    1. „Bravo” ăsta e o bilă neagră pentru juriu!
      Subscriu! 😀

      Apreciază

