În 21 de cuvinte

Eu, Joker, în 21 de cuvinte =

a –  în cuvinte care se leagă între ele, conform unui dicţionar… înţelept:
one who tells or plays jokes / an insolent person who seeks to make a show of cleverness / the highest-ranking card

becb – în cuvinte disparate, aşa cum am văzut aici, conform capului meu înţelept: 😛

  1. suflet
  2. candriu
  3. papugiu
  4. şagă
  5. noroc
  6. contrast
  7. incandescenţă
  8. fluturi
  9. tapaj
  10. gri
  11. inconsecvenţă
  12. secvenţă
  13. ţambal
  14. trombon
  15. vise
  16. ocean
  17. sămânţă
  18. saturnalii
  19. muşcături
  20. adevăr
  21. baubau
3 comentarii

  1. Adevarul e ca „baubau” mi se pare cea care corecta (si autocritica) descriere! 🙂 Aici ar urma cantecelul cu „nu mi-e frica, nu mi-e frica de baubau…” 🙂

    Apreciat de 1 persoană

    1. Oh, da, ar fi trebuit să-l caut pe You tube! 😛

      Apreciază

  2. […] Am zis că mă opresc după al doilea articol scris pentru Spring SuperBlog 2015; dar mă caracterizează inconsecvenţa, v-aduceţi aminte? Prin urmare, iată şi al treilea articol pe care-l înscriu în competiţie, căci remarc că nu se cere (ura!) un număr minim de cuvinte – cu menţiunea că e o participare… experiment. (Am înscris şi “şagă” printre cele 21 de cuvinte.) […]

    Apreciază

