Roabă fără roată

Avea o maşină de cusut veche, moştenită de la bunică-sa (sau i-o fi fost străbunică?), adică o maşină de-aia cu pedală…

din arhiva personală

Eu îi spuneam roabă; fiindcă avea şi roată, şi fiindcă trudea pentru el toată ziua, lovită cu picioarele!

craci

din arhiva soră-mii

Bine, n-o lovea, pedala… Dar dacă te uitai la mutra lui… Că semăna a traficant de sclavi unchiu-meu, zis Relu Croitorelu… Zis şi Big Brother!

Eu îi ziceam aşa, după ce citisem „1984”, fiindcă o teroriza pe soră-mea. Nu voia în nici în ruptul capului să-i facă rochii aşa cum îi plăceau ei, scurte şi strâmte, ca să i se vadă frumuseţe de picioare şi să le dea balele golanilor din cartier când se uitau după ea cu ochii bulbucaţi, cum se uită ea acum (or fi ajuns-o blestemele!) pe site-uri cu oferte electrocasnice. Fiindcă acum e casnică şi se căzneşte să lucreze, pentru bărbat şi pentru copii, ţoale mai durabile decât frumuseţea picioarelor ei.

Adică se căznea, până când a auzit că şi de aici, de la magazinele online din ţara asta, îţi poţi cumpăra acum o roabă fără roată, pe care-o mai cheamă şi Brother pe deasupra (ţăcăneşti pe butoanele ei şi te gândeşti la ţăcănitul meu de unchi, fie-i ţărâna uşoară).

brother

din arhiva SuperBlogului

Numai că, de când o are, cumpără haine pentru bărbat şi pentru copii. Fiindcă scoate bani vânzând costume pentru teatre şi pentru baluri mascate, care par să fie pe placul parveniţilor din urbea noastră. Şi, fiindcă nu-i plac aluziile prea transparente şi prea răutăcioase, nu le lucrează costume de tâlhari, ci de nobili din vremuri… mai nobile.

Specialitatea ei sunt crinolinele (inspirate nici ea nu mai ştie de unde, dar ştie că-i plac, fiindcă ascund picioarele urâţite, după trei naşteri, de varice şi de kilogramele în plus):

… şi sariurile (şi ele ascund picioarele, şi-s inspirate din arhiva SEASONS):

Iar specialitatea mea (sau cel puţin ocupaţia mea) sunt, pe moment,  articolele pentru Spring Superblog 2015; tocmai l-aţi citit pe primul.

 * * *

12.03.2015 – Juriul zice că e de 75 de puncte (din 100 posibile).

10 comentarii

  1. Sari-iriurile, daaa, ah, sari-urile… Sunt mort după ele, când se mulează pe un trup frumos!

    Apreciat de 1 persoană

    1. Te înţeleg şi te aprob! 😆

      Apreciază

  2. Roaba cu pedala e Singer? Sau Matador? Nu-mi mai amintesc din copilarie 🙂

    Apreciat de 1 persoană

    1. Cred că Singer. Că Matador nu-mi sună cunoscut. O să mă uit mai bine când mai trec pe la soacră-mea. 🙂

      Apreciază

      1. Singer era mai raspandita, dar la una dintre bunici am avut Matador 🙂

        Apreciat de 1 persoană

  3. […] Nu mă refer la nota primită de articolul meu (75 de puncte din 100 posibile), fiindcă recunosc că nu pot fi obiectiv. Şi nu fac contestaţie. […]

    Apreciază

  4. hey, unde vedeti voi notele astea. Eu is noua pe aici si abia acum am dat peste postarea ta 😀

    Apreciază

      1. acum tocmai m-am dezmeticit :))) Mai greu la inceput nah 🙂 Noroc de celelalte bloguri care mai posteaza despre asta

        Apreciază

        1. Toate începuturile sunt grele 🙂

          Apreciat de 1 persoană

