Note false (notiţă răutăcioasă)

Am răsfoit, da, pe la SuperBlog, da, să mă distrez şi eu, ca duminica… 🙂

Pentru că s-au dat notele, da, patru note, cu toatele, câte una de la fiecare jurat. Fiecare a judecat proba a şaisprezecea, şi notele sunt colea, şi lumea mai comentează câte ceva:

Şi m-am uitat să văd/să revăd, oare ce-a scris fata asta, ce plan pentru maidanezi a făcut ea? Aici, da. De numai 42 de puncte – că notele fuseră mai mărunte.

Şi  am văzut că totuşi a povestit ceva. Povestea unui discurs ţinut, la radio, de ea.
De ce nu e poveste asta? Trebuia musai cu feţi frumoşi şi zmei, ori cu bloggeri paralei?

Ş-am mai citit atunci şi altceva. Texte notate mai generos de personajul descris mai jos:

Şi am găsit, da, 52 de puncte pentru aşa ceva, care poveste nu-i, scenariu – ba.

Şi 59 pentru chestia asta – care ce soi de poveste sau scenariu-mi era? Ha?

Şi-atunci am întrebat, am întrebat, da, am pus, vedeţi, întrebarea asta:

Iar „canarul” n-a [prea] priceput, sau doar că e prost s-a făcut:

Oare canarul/robin chiar n-a priceput că de fapt am vrut să aflu cum a raţionat când a aplicat criteriul specificat? Sau trăim într-adevăr în culturi diferite, a lui fiind cultul propriei minţi strălucite?

