Incursiunea FARMECULUI într-un târg medieval

— Cumpără, cumpără!

— Ce?

Farmec, bre!

— Ceee?!

— Deodorante, produse antiperspirante, de putoare absorbante! Ca să nu duhneşti când asuzi, ca alţi zăluzi!

— Eu nu transpir! Eu sunt zbir! Îi fac pe alţii să transpire!

— Cumpără pentru ei, messire! Produse bune, din viitor! Ţi le dau ieftin, să mor!

— Ce-mi dai, ce-mi dai?

— Miresme de rai!

— Hai?!

Produse antiperspirante Gerovital H3 prof. dr. Ana Aslan!
Deodorant antiperspirant Gerovital H3 Splendide!
Deodorant antiperspirant Gerovital H3 Natural!
Deodorant antiperspirant Gerovital H3 Sensitive!
Deodorant antiperspirant Gerovital H3 Fresh!
Uite ce bine arată toate! Ţi le ofer ca unui frate!

— Bine, le iau pentru fiicele mele! Sunt credincioase, nu se spală des, ca ăle păcătoase – la care nu pute prin case! Îmi plac produsele tale dintr-un mileniu nou! Îmi scapă nasul de un chin greu!

*

text scris pentru Spring  SuperBlog 2014

Un comentariu

  1. […] 95 de puncte la proba Farmec a SuperBlogului, pentru un articol scris în mare viteză! Excelent, din punctul meu de […]

    Apreciază

