Cam aşa…

Îmi pare rău, dar nu-s nici regizor, nici scenarist, n-am habar să fac subtitrări et comp. şi n-am timp să-nvăţ…

Dar fan brânză sunt, iar dac-aş fi roşie şi aş vedea caşcavalul Delaco întrând în frigiderul unde-mi fac veacul (până la casăpire şi înghiţire) m-ar trece cu siguranţă toate apele şi i-aş spune… cam aşa:

Dragul meu, dacă aş putea, ţi-aş cânta cam aşa:

Iar apoi aş lua imaginile noastre, uite, de colea, şi, dacă aş putea, le-aş amesteca cu muzica…

Dar nu mă pricep, sunt o roşie proastă… Nu-mi mai rămâne decât să sper că ne vom  topi totuşi în aceeaşi gură, că ne vom dizolva în aceaşi salivă şi-n acelaşi suc gastric…

*

Text scris pentru Spring SuperBlog 2014 – unde cred că nu va fi prea bine primit.
Dar cred că respectă totuşi definiţia advertorialului, fiindcă e în stilul „notelor false” care sunt noua temă a acestui blog. Nu?

7 comentarii

  1. […] drept că după notele de la Delaco  n-o să mai stau la fel de bine, fiindcă de articolul ăla mi-am bătut joc. Dar n-are importanţă, fiindcă oricum mă retrag din concurs. Din motive […]

    Apreciază

  2. Ar fi putut ieşi o chestie mişto dacă făceai mixtura muzică imagine şi dacă-i adăugai o mini-povestioară. Dau un like – pentru idee 🙂

    Apreciat de 1 persoană

    1. Ar fi putut… Dar, dacă nu s-a făcut singură… 😛

      Apreciază

  3. PareriRazlete · ·

    Nu sunt eu marea scriitoare ca sa fiu critica, dar nu inteleg cum un articol de 150 de cuvinte scris cu 3-4 greseli intr-o singura fraza ia 100 de puncte si un articol de 7-800 de cuvinte scris bine si muncit ia 90 (si aici nu ma refer la mine)

    Apreciază

    1. Nici eu nu înţeleg, dar aici, pe blogul meu, care nici nu prea are trafic, pui întrebarea degeaba (eu n-am luat nici 100 de puncte, nici 90).
      Cred că ar trebui pusă pe site-ul superblogului, la articolul care prezintă proba respectivă. Chiar dacă nu citeşte juriul, citesc organizatorii şi poate transmit.
      (Eu unul nici nu mai continui competiţia, aşa că aspectul nu mă mai interesează decât ca fapt divers.)

      Apreciază

  4. PareriRazlete · ·

    Eh eu oricum nu ma asteptam la nimic. Am participat ca exercitiu literar si atat. Am vrut eu sa vad daca fac fata sa scriu atatea articole in atat de putin timp si cam asta e tot. Intrebarea mea era mai mult retorica.

    Apreciază

    1. Atunci sper c-o să reuşeşti să le scrii!
      Succes!

      Apreciază

