Pe drumuri de munte

Dacă autorul fotografiei ar avea blog, aş pune un link. Dar n-are, prin urmare mă mulţumesc să spun că fotografia nu e opera mea.

#

„Jocul” în care mă bag acu’  se cheamă „life în pictures”. Nu’ş de ce, că doar avem şi noi o limbă (nu’ş cât de dulce, nu’ş cât de frumoasă, dar a noastră), în care „viaţa în imagini” ar suna foarte bine, pe bune!

Dar, după ce mi-am făcut „datoria” şi am cârcotit, mi-o fac şi pe aceea (tot în ghilimele, ca a dintâi) de a mă trece în tabelul lui Costin Comba, lăsând şi un comentariu la faţa locului.

6 comentarii

  1. elly weiss · ·

    Interesante stanci! Parca ar fi doi catei 🙂
    De unde este peisajul?
    O duminica frumoasa!

    Apreciază

    1. Am primit fotografiile demult, cu droaia, şi nici măcar nu am avut timp să mă uit la ele foarte curând. Aşa că, spre ruşinea mea, nu ştiu de unde e peisajul. Ştiu doar că e din munţii noştri.

      Apreciază

  2. Uau, ce-mi place!

    Apreciază

    1. Şi eu am zis acelaşi lucru când am primit fotografia! 🙂

      Apreciază

  3. Nu pot sa am decât cuvinte de admiratie!

    Apreciază

    1. Mulţumesc!

      Apreciază

